Завдяки цьому модулю я зрозуміла. що оцінювання має відбуватися постійно
протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та
навичок;форми оцінювання мають критерії,
що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок
та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється
учнями;щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських
робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
Також я зрозуміла, що необхідно дотримуватися наступних дій при створюванні
форми оцінювання: самому
виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні); переконатися, що визначені критерії відповідають
сформульованим навчальним цілям; обмежити кількість критеріїв до необхідних; залучити колег та учнів до створення інструментів
оцінювання; написати
дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою; уникати використання незрозумілих, неточних,
неконкретних слів; продумувати
порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш
важливого.
Комментариев нет:
Отправить комментарий