понедельник, 25 июня 2012 г.

Модуль №8 Рефлексія


Завдяки цьому модулю я зрозуміла. що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
Також я зрозуміла, що необхідно дотримуватися наступних дій при створюванні форми оцінювання: самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні); переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; обмежити кількість критеріїв до необхідних; залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання; написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою; уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів; продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий