вторник, 26 июня 2012 г.

Модуль №9 Рефлексія


Цей модуль допомігменізробититаківисновкищодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Головна ідея полягає у наступному: перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів; вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості; учні мають бути активним у власному навчанні;  учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках (зміст, процес, результати, навчальнесередовище). Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіювальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку видів множинного інтелекту учнів. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий